петък, 25 март 2016 г.

Киноа енчилада




Скоро разглеждах стари снимки. Стари-стари...колко да са стари? Минали са повече от 10 години...по-точно 12...откакто се залових с йога сериозно и откакто не съм била в Мексико.

Да, за Мексико става въпрос, където може да не са толкова луди по йога, но храната е вкусна, макар и не винаги здравословна. И като ми се прияде нещо мексиканско...ама и да е по-така...Та стана тя една енчилада...Вкусна...




ПРОДУКТИ:

1 1/4 чаша киноа
3/ чаша червен боб
3/4 чаша царевица
около 1 чаша доматен сос
1 1/2 ч.л. кимион
1/2 ч.л. чили
2-3 зелени люти чушлета
2-3 ск. чесън
1 авокадо
1 чаша настъргана моцарела
шепа магданоз

НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ:

Сварете боба и киноата поотделно (може да използвате и боб от кутия, ама аз всичко си варя сама).
Загрейте фурната на 200 градуса.
В голяма купа смесете киноата, боба, царевицата, соса и всички подправки. Посолете и поперчете на вкус. Добавете към това половината настъргана моцарела. Може допълнително да добавите и настъргано сирене "Чедър" - характерно за енчиладите, или кашкавал, но аз избягвам жълтите сирена по принцип и се ограничих с моцарелата.
Изсипете всичко в намазнена тавичка, поръсете отгоре с оставащото сирене. Запечете, докато сиренето се разтопи, а сместа започне да бълбука.
Сервирайте веднага, горещо, щедро поръсено с магданоз и украсено с резенчета авокадо и домат по желание.

И ако имате царевичен чипс, с който да загребвате от енчиладата, и изпиете една Маргарита с това, ще се пренесете в Мексико...Мда....липсва ми!

Да ви е сладко!

Няма коментари: