петък, 25 март 2016 г.

Зелева салата с маслини



Говорихме си с една приятелка онзи ден за пристрастията в кухнята...Кой какво обича, кой какво свикнал да яде...Тя обичала салатите си -"голи", т.е. като ще е маруля, маруля да е...

Е, аз пък ги обичам всякак, но когато е такова дъджливо и намусено, май ги предпочитам "облечени" - т.е. по-богати...Е, вчера салата беше такава. Имах само зеле в хладилника и за да не измръзна и аз като него, съвсем леко мина през топлото, за да ме стопли и мен...





ПРОДУКТИ:

1/4 глава зеле
1 як морков
1 червена сладка чушка
1 зелена люта чушка
щипка стафиди
няколко маслини
синап
магданоз или друга зеленина (аз сложих пресен риган, защото магданозът беше свършил)
лимонов сок

НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ:

Нарежете зелето и другите зеленчуци, моркова на пръчици,чушката също. Загрейте малко олио в тиган и изпукайте синапа. Добавете зелето, моркова и чушката и разбъркайте - 1-2 минути, колкото да се овалят в мазнината и да се прекършат.
Добавете маслини - колко зависи колко ги обичате. Поръсете с нарязаната зелена люта чушка, малко стафиди и магданоза. Аз май ръчнах и слънчогледови семки.
Посолете и добавете лимонов сок на вкус.

Нищо сложно. Но вкусно и доста по-лесно смилаемо от съвсем прясната зелева салата, особено, ако няма друга манджа, а си само на салата...

Да ви е сладко!


Няма коментари: