вторник, 11 август 2015 г.

Гранола






Никога не съм купувала неща като мюсли от супермаркета. Не съм и много по закуските, но обичам овесени ядки и тази гранола е пристрастяваща. Невероятно съм щастлива, че най-сетне я направих, за да се убедя в съвършения й вкус, А и е нещо много полезно и съдържа само онова, което искам.







ПРОДУКТИ:

3 чаши овесени ядки
1/2 чаша натрошено ленено сене
1/2 чаша филирани бадеми
1/2 чаша кокосови стърготини
1/2 чаша стафиди или червени боровинки
1/2 чаша нарязани сини сливи
1/4 чаша кокосово масло
1/4 чаша кленов сироп / захар
1/4 ч.л. сол
1/4 ч.л. канела

ПРИГОТВЯНЕ:

Смесете всичко без стафидите/боровинките и сините сливи. Разстелете в тава и поставете във фурната да се пече на 200 градуса за 10 минути. Извадете, разбъркайте, добавете стафидите и сините сливли и върнете във фурната за 10 минути.

Дръжте в затворена кутия.

Тъй като кленовия сироп е охлаждащ, както и кокосовото масло, тази грана е най-добра за Питта, каквато съм аз. Заменете с кафява захар и друг вид масло според дошата си, а Вата трябва да я хапва задължително с топло мляко, защото иначе е изушаваща.

Няма коментари: